Kaixo lagunok!

2018-2019 denboraldirako Zarautz K.E. Futbol Eskolak laguntzaile berri bat du: AF ESTUDIOA.

Aitor Juaristiren gidaritzapean, AF ESTUDIOAk argiazkilaritza zerbitzu profesional propioa eskaintzen du, ezkontza, jaunartze eta antzerako ekintzetan espezialista izanik. Informazio gehiago nahi izanez gero, bere web orrian edota Facebook sare sozialean aurkituko duzue.

Lankidetza honi esker, aurtengo denboraldian, aukera duenean, gure jardunaldietara hurbilduko da zuen seme-alabei argazki dotoreak ateratzera!

Bestalde, zuek ateratzen dituzuen argazkiak ere gurekin partekatzera animatu nahi zaituztegu. Horretarako, mesedez jarri harremanetan Futbol Eskolako koordinatzailearekin (Ander – 634593015) edo zarautzkefutboleskola@gmail.com.

Argazkiak atal honetan zintzilikatuko ditugu, denontzat eskuragarri eta ikusgai egon daitezen.

Era berean, gogorarazten dizuegu BAIMEN ORRIA betetzea eta entregatzea derrigorrezkoa dela argazkiak zintzilikatu ahal izateko. Beraz, oraindik ez baduzu egin, lehen bailehen egitea gomendatzen dizuegu (BAIMEN ORRIA aurrenengo entrenamenduan banatuko diegu, etxera eramango dute gurasoek bete dezazuen eta hurrengo entrenamendurako ekarri beharko dute).

Aldez aurretik, ESKERRIK ASKO!

Muy buenas,

La Escuela de Fútbol Zarautz K.E. cuenta con un nuevo colaborador para la temporada 2018-2019: AF ESTUDIOA.

Bajo la dirección de Aitor Juaristi, AF ESTUDIOA ofrece un servicio de fotografía profesional con un enfoque propio, especializado en bodas, comuniones y eventos parecidos. Para más información podéis acudir a su página web a su cuenta de Facebook.

Gracias a esta colaboración, esta temporada, las veces que le sea posible, se acercará a nuestros partidos a sacar elegantes fotos a vuestros hijos e hijas.

Por otro lado, también os animamos a que compartáis con nosotros las fotos que saquéis. Para ello, poneros en contacto por favor con el coordinador de la Escuela de Fútbol (Ander – 634593015) ó zarautzkefutboleskola@gmail.com.

Publicaremos las fotos en este apartado, para el disfrute de todos.

Asimismo, os recordamos que es obligatorio rellenar y entregar la HOJA DE AUTORIZACIÓN para poder publicar las fotos. Por lo tanto, si no lo habéis hecho aún, os aconsejamos que lo hagáis cuanto antes (les daremos la HOJA DE AUTORIZACIÓN en el primer entrenamiento, para que lleven a casa, lo rellenéis los padres y lo traigan de vuelta el próximo entrenamiento).

GRACIAS de antemano!

Argazkiak ikusteko jardunaldien gainean klikatu / Para ver las fotos, hacer click encima de las jornadas:

2018-11-18 argazkiak

2018-12-02 argazkiak