Kaixo lagunok!

Ateratzen dituzuen argazkiak gurekin partekatzera animatu nahi zaituztegu. Horretarako, mesedez jarri harremanetan Futbol Eskolako koordinatzailearekin (Ander – 634593015) edo zarautzkefutboleskola@gmail.com.

Argazkiak atal honetan zintzilikatuko ditugu, denontzat eskuragarri eta ikusgai egon daitezen.

Era berean, gogorarazten dizuegu BAIMEN ORRIA betetzea eta entregatzea derrigorrezkoa dela argazkiak zintzilikatu ahal izateko. Beraz, oraindik ez baduzu egin, lehen bailehen egitea gomendatzen dizuegu (BAIMEN ORRIA aurrenengo entrenamenduan banatuko diegu, etxera eramango dute gurasoek bete dezazuen eta hurrengo entrenamendurako ekarri beharko dute).

Aldez aurretik, ESKERRIK ASKO!

Zemanta Related Posts Thumbnail

Muy buenas,

Os animamos a que compartáis con nosotros las fotos que saquéis. Para ello, poneros en contacto por favor con el coordinador de la Escuela de Fútbol (Ander – 634593015) ó zarautzkefutboleskola@gmail.com.

Publicaremos las fotos en este apartado, para el disfrute de todos.

Asimismo, os recordamos que es obligatorio rellenar y entregar la HOJA DE AUTORIZACIÓN para poder publicar las fotos. Por lo tanto, si no lo habéis hecho aún, os aconsejamos que lo hagáis cuanto antes (les daremos la HOJA DE AUTORIZACIÓN en el primer entrenamiento, para que lleven a casa, lo rellenéis los padres y lo traigan de vuelta el próximo entrenamiento).

GRACIAS de antemano!

Argazkiak ikusteko jardunaldien gainean klikatu / Para ver las fotos, hacer click encima de las jornadas:

2017-2018 lehenengo argazkiak

2017-11-26 argazkiak