2019-2020 FAMILIA BILERA / Reunión con las familias

Familia agurgarriak,

Ohar honen bitartez gogorarazten dizuegu Zarautz Kirol Elkarteko Futbol sailetik FUTBOL ESKOLAren inguruko informazio BILERA bat antolatu dugula:

• Irailak 23 ASTELEHENA, arratsaldeko 19:30etan ARITZBATALDE Kiroldegian (Hitzaldi Aretoa, goiko solairuan).

Bilera hau jokalari berrien familiei zuzenduta dago bereziki, baina etorri nahi duten gainontzekoak ere ongi etorriak izango dira. Bilera honen helburu nagusia familiei Futbol Eskolari buruzko argibideak ematea da.

Bertaratuko direnei puntualtasuna eskertuko genieke. Aldiz, bilerara ezin baduzue joan, hemen duzue jakin beharreko informazio guztia:

Zarautz K.E. Futbol Eskola 2019-2020 INFORMAZIOA

Entrenamenduei dagokienez:

• NESKAK: Irailak 27, ostirala, arratsaldeko 18:00etan hasiko dira entrenatzen Astin.
  • BENJAMINAK (2011 eta 2010ean jaiotako mutilak): Urriak 7, astelehena, arratsaldeko 18:00etan hasiko dira entrenatzen Astin.
  • ALEBINAK (2009an jaiotako mutilak): Urriak 4, ostirala, arratsaldeko 18:30etan hasiko dira entrenatzen Astin.

Amaitzeko, gogorarazten dizuegu IZEN EMATEA IRAILAREN AMAIERAN ITXIKO DUGULA, beraz, oraindik ez baduzue izena eman, eman ezazue berandu baino lehen!

Aldez aurretik, mila esker.

Tik-tak, tik-tak… Hasi atzeraka kontatzen, hastera goaz eta!

Ondo izan!

Estimadas familias,

Mediante esta nota recordamos que la Sección de Fútbol del Zarautz K.E. ha convocado una reunión informativa sobre la ESCUELA de FÚTBOL:

• LUNES 23 de Septiembre, a las 19:30 horas en el Polideportivo ARITZBATALDE (Hitzaldi Aretoa, planta de arriba).

Esta reunión está dirigida principalmente a las familias de los jugadores nuevos, pero todo aquel que quiera venir será bienvenido. El objetivo principal de la reunión es facilitar la máxima información posible a las familias sobre la Escuela de Fútbol.

Agradeceríamos la puntualidad a los asistentes. Por el contrario, si no pudierais asistir a la reunión, aquí encontraréis toda la información:

INFORMACIÓN Zarautz K.E. Futbol Eskola 2019-2020

En cuanto a los entrenamientos:

• CHICAS: empezarán a entrenar el viernes, 27 de Septiembre, a las 18:00 en Asti.
  • BENJAMINES (chicos nacidos en el 2011 y 2010): empezarán a entrenar el lunes, 7 de Octubre a las 18:00 en Asti.
  • ALEVINES (chicos nacidos en el 2009): empezarán a entrenar el viernes, 4 de Octubre a las 18:30 en Asti.

Por último, os recordamos que LA INSCRIPCIÓN SE CERRARÁ A FINALES DE SEPTIEMBRE, así que, si no lo habéis hecho aún, ¡hacedlo antes de que sea tarde!

Tic-tac, tic-tac… ¡Empieza la cuenta atrás!

Eskerrik asko!
Ondo izan!!!