2019-05-05 jardunaldia

Kaixo lagunok,

Igande honetako jardunaldia ikusteko, zabaldu hurrengo dokumentua:

Para ver la jornada del domingo, abrir el siguiente documento:

2019-05-05 jardunaldia

HAINBAT OHAR GARRANTZITSU:
ASPECTOS A TENER EN CUENTA:

– Jardunaldi guztietan, ASTIRA SARRERA NAGUSITIK SARTUKO GARA (autopista ondoko sarreratik), beraz, saiatu autopista azpian edo ondoan aparkatzen.

En todas las jornadas, ENTRAREMOS A ASTI POR LA ENTRADA PRINCIPAL (la entrada que está junto a la autopista), de modo que  intentar aparcar debajo o al lado de la autopista.

– KANPOKO partidetara DERRIGORREZKOA da autobusean joatea, ETA ITZULTZEA. Salbuespenak onartuko dira beti ere pisuzko arrazoiren bat dela medio. Era berean, PUNTUALTASUNA eskatzen dugu.

A los partidos de FUERA es OBLIGATORIO ir y VOLVER en autobús. Se aceptarán excepciones siempre y cuando estén justificados por un motivo de peso. Rogamos PUNTUALIDAD.

– Batzuetan jardunaldiak luze joaten dira. Hori dela eta, haurrei HAMAIKETAKO txikiren bat (fruta, barrita energetikoa, zukua, etab.) eramatea aholkatzen diegu.

A veces, las jornadas suelen ser largas. Es por ello que recomendamos a los niños/as que lleven un pequeño HAMAIKETAKO (fruta, barrita energética, zumo, etc.).

Zarautz K.E. Futbol Eskolako Barne Araudiko lehenengo araua eta garrantzitsuena ERRESPETUA da.

La primera y más importante norma de la Escuela de Fútbol del Zarautz K.E. es el RESPETO.

– Partida guztiak LAGUNARTEKOAK dira. Topaketa bat da, ez txapelketa bat.

Todos los partidos son AMISTOSOS. Es un encuentro, no un campeonato.

– EREDU IZAN GAITEZEN!

¡SEAMOS EJEMPLO!

SAIATU, IKASI ETA GOZATU!