2016-2017 denboraldiko AZKEN ENTRENAMENDUAK

Kaixo lagunok,

Ohar honen bitartez jakinarazten dizuegu ENTRENAMENDU BAT GEHIAGO egingo dugula, 2016-2017 denboraldia behar den bezala agurtzeko.

Berez, gure egutegian entrenamendu hau ez genuen zehaztuta (gure akatsa izan da), beraz, bazkatu eragozpenak… Baina urtero egin izan dugunez, aurten ere ez gara gutxiago izango. Saioaren lehenengo zatian ohiko entrenamendua egingo da eta, bigarren zatian, merezitako MERENDOLA bat egingo dugu, Zarautz K.E. Futbol Eskola osatzen dugunon kontura.

Gauzak horrela, AZKEN ENTRENAMENDUA:

• BENJAMIN 2008 eta 2007 – MAIATZAK 29, ASTELEHENA

• ALEBIN 2006 – EKAINAK 9, OSTIRALA (Ekainak 2, ostirala, JAI)

• NESKAK – AMAITUTA

Amaitzeko, ESKERRAK eman nahi dizkizuegu, BIHOTZEZ, gaur ospatu dugun Zarautz K.E. Futbol Eskolaren Festa-n modu batera edo bestera, tortillak ekarriaz, partiduetan epaile lanak eginez (aukeran, boluntario gutxiegi… Beti guraso berdinak, hauek ere nekatu egiten dira…), Zarautz K.E. Futbol Eskola osatzen dugunoi hitz politak esanez, esker ona adieraziz, irribarreak eskainiz, etab. zuen LAGUNTZA eta BABESA emateagatik. Egun ZORAGARRIA izan da…

“UMEAK pozik, gu POZIK!”

Muy buenas,

Mediante esta nota os avisamos de que realizaremos UN ENTRENAMIENTO MÁS, para despedir la temporada 2016-2017 como es debido.

En principio, no habíamos recogido este entrenamiento en el calendario (error nuestro), por lo que os pedimos disculpas… Pero como lo hacemos todos los años, este año no será menos. En la primera parte de la sesión entrenaremos normal y, en la segunda parte, haremos una más que merecida MERENDOLA, a cuenta de los que conformamos la Escuela de Fútbol del Zarautz K.E.

Por lo tanto, ÚLTIMO ENTRENAMIENTO:

• BENJAMIN 2008 eta 2007 – LUNES, 29 DE MAYO

• ALEVIN 2006 – VIERNES, 9 DE JUNIO (Viernes, 2 de Junio, FIESTA)

• CHICAS – FINALIZADO

Por último, quisiéramos daros las GRACIAS, de CORAZÓN, a tod@s l@s que nos habéis AYUDADO y APOYADO en el día de hoy de una manera u otra, trayendo tortillas, ejerciendo de árbitros (una pena que no se apunten más padres/madres voluntarios… Porque siempre los mismos padres, estos también se cansan…), dedicándonos palabras bonitas a los que conformamos la Escuela de Fútbol del Zarautz K.E., mostrándonos vuestro agradecimiento, ofreciéndonos sonrisas, etc. Ha sido UN GRAN DÍA

“¡NIÑ@S conten@s, nosotros CONTENT@S!

123Zarautz